Летнюю працу з дзецьмі ва ўстанове дашкольнай адукацыі прынята называць аздараўленчай.
Гэтым вызначаецца асноўная яе мэта - стварэнне спрыяльных умоў для захавання і ўмацавання фізічнага здароўя выхаванцаў, у тым ліку дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця (далей – АПФР), іх эмацыйнага дабрабыту.
У ходзе летняга аздараўлення вырашаюцца задачы:
1. фарміраванне культуры здароўя дзяцей з дапамогай арганізацыі і правядзення комплексу мерапрыемстваў,
у тым ліку стварэння здароўезберагальнага прадметна-развіццёвага асяроддзя, накіраваных на павышэнне адаптыўных і функцыянальных магчымасцяў арганізма выхаванцаў, у тым ліку з АПФР;
2. Выхаванне культуры бяспекі жыццядзейнасці на аснове практычнага прымянення дзецьмі ранняга і дашкольнага ўзросту, у тым ліку з АПФР, правілаў бяспечных паводзін у працэсе вырашэння праблемных (гульнявых) сітуацый у розных відах дзіцячай дзейнасці;
3. Фарміраванне асноў эстэтычнай культуры выхаванцаў сродкамі музычнага і выяўленчага мастацтва, мастацкай літаратуры.